måndag, november 28, 2011

Igår ändrade jag namn på mitt Twitterkonto...

Peter Isaksson delade ett inlägg med dig på Google+.Google+ gör delning på webben mer lik delning i verkliga livet. Läs mer.
Gå med i Google+
Igår ändrade jag namn på mitt Twitterkonto, samt en del andra ställen där det går att ändra namnet, från Webbanalys till PI_webbstrategi. Namnet webbstrategi beskriver mycket bättre av vad det är jag arbetar med idag. Intressant är att följa hur snabbt min närvaro på sökbegreppet "webbanalys" kommer att försvinna. Igår hade jag en 4:e placering med mitt Twitterkonto. Idag är det 7:e. Imorgon...
Visa eller kommentera Peter Isakssons inlägg »
Du har fått det här meddelandet eftersom Peter Isaksson delade det med tsaren.webbanalys@blogger.com Avsluta prenumerationen på de här meddelandena.

Inga kommentarer:

Peter's shared items in Google Reader

FriendFeed - webbstrategi

Digisocial – om webbstrategi, social media och kommunikation på internet